Monday 11 April 2011

ANWAR" KATAK MABUK"


     
                     HAPUSKAN KATAK MABUK INI


                                                         



       Ucapan Tun Dr.Mahathir Muhammad pada suatu ketika dahula  Anwar umpama” KATAK MABUK”, adalah ungkapan yang sesuai untuk ketua PKR ini. Katak yang suka melompat dan mempunyai kaki belakang yang panjang sesuai dengan perwatakan Anwar yang suka lompat Parti dan beliau mempunyai orang belakang yang kuat untuk menutup segala kesalahannya. Berikut perjalan lompat parti Anwar:

 1)      Masuk UMNO ( jadi menteri)
2)      Masuk PAKATAN
3)      Lompat jadi calon PKR di Sabah
4)      Kemudian masuk PAKATAN balik.
      
            Selain perwatakan yang suka lompat Parti Anwar juga suka menipu rakyat..PR (penipu rakyat) bukti nya jelas. Janji untuk menubuhkan kerajaan Malaysia pada 16 September sudah jelas membuktikan yang Anwar Ibrahim cakap seperti orang yang mabuk dan tak sedar diri.
        
          Keraguan rakyat di Semenanjung yang semakin hari semakin memuncak terhadap “KATAK MABUK” ini menyebabkan beliau cuba untuk meracuni rakyat di Sarawak dengan manifesto(PKR)  tetapi rakyat di Sarawak tak sebodoh yang dia sangkakan kerana BN adalah tunjang utama yang dipercayai dalam menerajui pucuk pimpinan di Sarawak.
           
              Masa untuk mengingkirkan “KATAK MABUK” ini sudah tiba, bersamalah kia mengundi BARISAN NASIONAL untuk mengekang orang yang mabuk untuk memimpin Negara.


                      UNDILAH BARISAN NASIONAL,

No comments:

Post a Comment