Monday 28 March 2011

IMPIAN MAKIN MALAP........





 .
                            LAYAKKAH ORANG BEGINI JADI PEMINPIN???????






Baru-baru ini Kursus Bina Wadah PKR telah diadakan di Hotel D Village, Ayer Keroh, Melaka. Ia telah dirasmikan oleh bakal calon Timbalan Presiden PKR, Mustafa Kamil, mantan pengerusi perhubungan PKR negeri Sarawak.

Dalam Sarawakupdate.com mendedahkan dalam perjumpaan itu PKR berangan-angan hendak menetapkan calon Ketua Menteri Sarawak begitu yakin untuk menang pilihanraya negeri yang akandibuattidaklamalagi.

Tajuk perjumpaan pula “Menetapkan calon Ketua Menteri Sarawak yang baru”. Kah kah kah...

Memang PKR suka berjenaka ketika hampir menghadapi pilihanraya. Dalam tengah pincang menghadapi masalah adun/MP tinggalkan parti, penyokong bangkit memberontak marah dengan janji bohong PKR, penyokong PR di Sarawak yang ramai memulaukan PKR beralih kepada parti lain, tiba-tiba pula PKR bermimpi hendak meletakkan calon Ketua Menteri di Sarawak?

Apa yang telah terjadi? Bagaimana nak  jadi pemimpin? Kata-kata semuanaya busuk dan masuk lubang burit saja….dalam sejarah pilihan raya tak pernah PKR menang dan bertahan lama memerintah sesuatu tempat..jelas tiada siapa yang mahu PKR memrintah….

Mimpi-mimpi untuk mengundi di BELAGA umpama membuka pekung di dada…..rakyat BELAGA tak sebodoh PKR… mengapa PKR tidak memikirkan sokongan,kemampuan, kelayakan dan kebolehan mereka dalam memimpin???? Berbanding BN    yang banyak membuka jalan dan peluang kepada rakyat BELAGA…..COME ON THINK BEFORE YOU REFLECT

UNDILAH BARISAN NASIOANAL……..

3 comments:

  1. SUDAH-SUDALAH............makin dekat hari nak mengundi makin malap impian PKR nak menang.....

    ReplyDelete
  2. Habislah...kenapa masuk pala dalam jubur tu???
    Sudah takutkah??? masalah mereka belum selelsai lagi...masih berebut kerusi....masing2 rakus!!

    ReplyDelete
  3. btul tu....dah takut diaorang tu...tak da harapan nak menang....buat malu jak mau bertanding pastiu sendiri macam taik....pergi mampus lah PKR.....

    ReplyDelete