Friday 25 March 2011

Kenneth Adan Silek (KAS)=R.I.P

  PEMIMPIN ATAU PEMUSNAH RAKYAT

 En.Kenneth Adan Silek
Terbaru, pengasas ranting PKR Uma Belor, Belaga En Kenneth Adan Silek dikatakan telah meninggalkan parti kerana tidak berpuas hati terhadap kepimpinan Anwar Ibrahim dan  bangkit untuk menjadi  calon  DUN N.57 Belaga, Sarawak
Mengapa meninggalkan parti? mampukah bekas pembangkang mengemudi kemajuan rakyat? Apa sumbangan yang telah diberi???? soalan mudah untuk mengetuk minda rakyat Belaga tentang kewibaan calon ini.
Niat En.kenneth Adan Silek menjatuhkan BN di Belaga cuma mimpi dalam mimpi.Pucuk kepimpinan beliau masih diragui oleh rakyat apa lagi diterima untuk menjadi pemimpin.Beliau (Encik Kenneth Adan Silek) telah lompat dat\ri parti pembangkang kerana tidak puas hati terhadap Anwar Ibrahim telah mencerminkan betapa lemahnya kepimpinan PKR.Begini kah ciri pemimpin yang diingini oleh rakyat?
Laporan dalaman yang diterima daripada penyokong PKR menyatakan beliau sedang mengetuk pintu Sarawak National Party (SNAP). Namun, beliau akan menghadapi masalah dengan seorang lagi bakal calon SNAP yang pernah bertanding tetapi kalah pada Pilihan Negeri 2006 yang lalu.

Bekas calon tersebut dikatakan masih berminat untuk menjaadi calon SNAP. Sudah tentu ini akan menutup ruang untuk bekas pengasas PKR Ranting Uma Belor ini.

Benar lah kata pepatah "NIAT DIHATI NAK PELUK GUNUNG APAKAN DAYA TANGAN TAK SAMPAI"

Wahai pihak pembangkang sudah-sudah lah tu...jangan nak menjatuhkan BARISAN NASIOANAL yang banyak memberikan kemajuan kepada rakyat. Keadaan dalam parti sendiri pun kucar-kacir macam mana nak memberi kemajuan kepada rakyat.

PKR..REFLECT BEFORE YOU ACT...














3 comments:

  1. Kalau orang macam nie nak jadi pemimpin apa dia boleh buat....pentingkan diri sendiri jak.....bagus pergi mampus jak

    ReplyDelete
  2. bro.. kalo copy tu.. biar clear.. ini nampak betul copy paste.. he3.. BTW, well done

    ReplyDelete
  3. ayen pekantoi du ki kulu maria ozawa.

    ReplyDelete