Tuesday 29 March 2011

LUKA MAKIN PARAH...........






PKR" HARIMAU MANJA YANG MENUNGGU MASA"  JINAK TAPI MEMBUNUH.........



Kerakusan NAFSU PKR untuk mendapatkan Kerusi DUN N.57 Belaga sugguh memalukan. Rampasan ini telah bermula sejak tahun 2010 apabila mengumpan En. Kenneth Adan Dan Abun Sui supaya melancarkan PKR Ranting Belaga. Umpanan manis dan tipu daya mereka berhasil apabila PKR berjaya membuka Ranting Belaga dengan Ahli kurang dari 50 orang termasuk Peguam Abun Sui Anyit (ASA) dan Kenneth Adan Silek (KAS).

Namun pelancaran PKR Ranting Asap menimbulkan bisul kepada Pakatan Rakyat yang memang sudah parah lukanya di Seluruh Malaysia. Mereka masih lagi cuba berlakon dimata rakyat seolah PR dapat disatukan. Hakikatnya apa yang sedang berlaku sudah jelas mereka tidak sebulu lagi. Sebelum ini SNAP adalah parti Pembangkang Sarawak yang beretika di Belaga sekarang cuba dicucuk oleh PKR,DAP,dan PAS.

Pertikaian dalam parti jelas menunjukan PARTI lain tidak berwibawa dalam menerajui pucuk pimpinan di BELAGA apa lagi nak memberi kemajuan kepada rakyat....pergolakan dalam parti makin hari makin parah....sedangkan BARISAN NASIONAL makin mantap dan makin jelas daya kepimpinannya.....tepuk dada tanya selera.....wahai penduduk BELAGA jelas kita tengok kemajuan yang telah diberikan oleh YB LIWAN LAGANG dalam sepenggal lepas..sepanjang kepimpinan, beliau telah merawat  luka kemunduran di BELAGA  dengan pelbagai perubahan yang positif.
Parti PKR  umpama harimau jinak yang manja, mereka menabur janji manis dan apabila tiba masanya mereka akan menikam rakyat dan menggunakan kuasa dengan  kekerasan....bukan begini sikap pemimpin yang dipilih.....

Bukti nyata didepan mata tunggu apa lagi???

UNDILAH BARISAN NASIONAL....

2 comments:

  1. wahai penduduk BELAGA....kita harus hati-hati dengan janji manis PKR.....BN( LIWAN LAGANG) Jelas daya kepimpinannya....ayuk kita undi BARISAN NASIONAL....

    ReplyDelete