Saturday 26 March 2011

PKR GALI KUBUR VS BN LAMPU PENYULUH




                                           PARTI PKR TERKUBUR DI BELAGA




Calon Parti PKR En.Kenneth Adan Silek                                                 R.I.P PARTI PKR

 Tiada alasan dan kepentiganan parti PKR menang di Belaga.......perjuang untuk apa?? apa yang ingain dijuangkan?? siapa yang menyokong?? persoalan mudah yang mengetuk minda Parti PKR sebelum berlagak untuk mengemudi pucuk kepimpinan di Belaga...... mampukah PKR menjana tranformasi yang cemerlang untuk belia Belaga......masalah kewangan telah diselesaikan oleh BARISAN NASIOANAL dalam memberi peluang kepada belia Belaga...Penyediaan Sekolah Menengah Bakun....jelaskan.....PKR mampu buat begitu????????   

 Kesungguhan dan keikhlasan BARISAN NASIOANAL  dalam memberi peluang kepada belia Belaga untuk melanjutkan pengajian bukan hanya dimulut tapi jelas dengan penyediaan “TABUNG AMANAH BAKUN”. Rasa syukur di setiap hati para graduan pasti terungkap kepada BN yang banyak membantu.

Baru-baru ini di Kuala Lumpur Biasiswa Pendidikan Pemuda Barisan Nasional (BN) (YES) telah dilancarkan untuk memberi sumbangan RM16.5 juta kepada 12 institusi pengajian tinggi swasta (IPTS).

Pengerusi Pemuda BN, Khairy Jamaluddin berkata, YES akan memberi peluang kepada lebih 200 pelajar cemerlang yang berasal daripada keluarga kurang berkemampuan dan kurang upaya untuk melanjutkan pengajian ke peringkat tertinggi pada tahun ini.

Lihat,betapa hebatnya jentera pentadbiran BN yang mementingkan pendidikan bukannya sepeti parti PKR yang suka menabur janji manis. Calon parti PKR ( En. Kenneth Adan silek) yang berlatar belakangkan seorang pensyarah hanya bangkit untuk berjuang demi kepentingan diri sendiri bukan untuk kepentigan rakyat.mengapa?????  mengapa tidak beliau berjuang untuk menyediakan satu sumber kewangan yang untuk penuntut di Universiti??? Mengapa beliau tidak berjuang menyediakan program yang memberI peluang kepada Belia Belaga untuk melanjutkan pelajaran????? Jelas Perjuangan beliau hanya untuk kepentigan Parti…….

Wahai penduduk Belaga bersamalah kita mengundi BARISAN NASIOANAL  untuk memantapkan lagi golongan belia kita yang merupakan tiang kepada pembangunan….

UNDILAH BARISAN NASIONAL….


3 comments:

  1. Wahai penduduk Belaga marilah kita mengundi BARISAN NASIOANAL yang banyak membantu kita khasnya dalam melahirkan belia yang berwawasan...
    lupakan PKR yang berjuang umpama" anjing menyalak kan gunung" UNDILAH BARISAN NASIANAL

    ReplyDelete
  2. bak kata pepatah'sudah terhantuk, baru terngadah..jgn fikir PKR blh bg penduduk blga kemajuan..xkn ada pembangunan d blga klu PKR yg menguasai pucuk kepimpinan d blga..mmg akn lingkup la kita rakyat blaga..BN la yg terbaik..BN is the best leader..so..vote 4 YBLL..

    ReplyDelete
  3. apa itu bro.. undertaker sedang gali lubang kubur utk Kenneth Silek kah?

    ReplyDelete